Kontakt

Mail: biuro@dekor-24.pl

Tel. (22) 216 65 94
Tel. kom. 511 822 788

 

 

Opcje przeglądania
Cena
  • od
    do
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Reklama Świetlna

Reklama świetlna jest formą prezentacji firmy, usług i produktu, wykazuje się niezwykłą skutecznością ze względu na swoją unikalność i ciekawy wygląd. Znalazła swoje zastosowanie zarówno w przestrzeni miejskiej, jak też wewnątrz budynku. Występuje w różnych formach i wykonywana jest kilkoma technikami. Reklama świetlna powstaje m.in. z wykorzystaniem materiału jakim jest folia z serii Oracal 8300 i 8500.

Reklama świetlna z folii translucent

Jest to folia stosowana w podświetleniach. Dzięki swojej strukturze wykazuje zdolność do równomiernego rozpraszania światła, zarówno naturalnego, jak też sztucznego. To pozwala uzyskać wyjątkowo oryginalny i przyciągający uwagę efekt. Folia wykonana jest z PCV i może mieć wykończenie satynowe, matowe oraz z połyskiem. Ma grubość 80 µm, cechuje się trwałością, wytrzymałością na uszkodzenia mechaniczne oraz świetnie sprawdza się przy obróbce ploterem tnącym. Powstaje z niej reklama świetlna, a także wykorzystywana jest do podświetleń powierzchni szklanych, stąd też jej inna nazwa – folia witrażowa. Jest dostępna w szerokiej palecie kolorów, a także w bieli, w wersji której sprawdzi się również w termotransferze - doskonała alternatywa dla materiału jakim jest papier transferowy. Jej trwałość szacuje się na ok. 5-7 lat.

Oryginalny sposób na prezentację firmy, czyli reklama świetlna

Reklama świetlna jest obecna w przestrzeni miejskiej od wielu lat. Jej skuteczność wynika przede wszystkim z widoczności, wyróżnia się nawet w miejscach przepełnionych innymi elementami architektury, reklamy i dekoracji. Jest też uniwersalna oraz ma ogromny potencjał – z folii można wykonać reklamę praktycznie o każdej wielkości, kształcie i kolorze. Ponadto, ma wszechstronne zastosowanie, nadaje się do każdej branży ze względu na możliwość realizacji mniej i bardziej skomplikowanych projektów. W zależności od wybranych kolorów może być neonowym, mocno skupiającym uwagę elementem lub bardziej subtelnym, delikatniejszym, nawet intrygującym.

Media Reklamowe

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl