Gwarancje i Zwroty

Sklep Dekor-24 udziela gwarancji na wszystkie produkty ze swojej oferty, której czas jest określony w opisie produktu oraz na fakturze lub paragonie.

Wyłączenia z gwarancji:

  • Towary, których jedyną wadą jest niekompatybilność.
  • Wady i uszkodzenia mechaniczne powstałe w skutek nieprawidłowego użytkowania.
  • Uszkodzenia towaru związane z niewłaściwą instalacją czy modernizacją produktu.

Wszystkie pytania związane z gwarancjami, reklamacjami i serwisem prosimy kierować pod adres e-mail: biuro@dekor-24.pl lub telefonicznie: (22) 21 66 594.

W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o wysłanie formularza zawierającego:

  1. Nazwa nabywcy.
  2. Dane kontaktowe.
  3. Rodzaj reklamowanego towaru.
  4. Dowód zakupu w postaci paragonu lub oryginał faktury VAT
  5. Dokładny opis usterki.

Terminy serwisowe:

Dekor-24 zobowiązuje się do wymiany towaru zgłoszonego w trybie reklamacyjnym w ciągu 30 dni roboczych liczonych od daty zgłoszenia reklamacji. Jeżeli nie ma możliwości wymiany lub naprawy produktu sklep Dekor-24 proponuje inny zamienny rodzaj folii z tej samej kategorii lub zwraca koszt poniesionego zakupu (tj. cena zakupu konkretnego produktu).

Utrata praw gwarancyjnych następuje w przypadku:

  • Braku opakowania z kodem producenta lub dystrybutora.
  • Samowolnych napraw przeprowadzonych przez osoby nieuprawnione.
  • Uszkodzeń lub zniszczeń numerów seryjnych.
  • Uszkodzeń mechanicznych, chemicznych i termicznych.
  • Uszkodzeń wynikających na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania instalacji, przechowywania czy konserwacji towaru.
  • Uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych lub niezgodnych z zaleceniami producenta materiałów eksploatacyjnych.
  • Gdy dowód zakupu (paragon lub faktura VAT) towaru jest niewyraźny, niemożliwy do odczytania lub gdy kupujący zgubi paragon, który jest podstawą do rozpoczęcia reklamacji

Zwroty:

Klient ma prawo do zwrotu towaru w całych rolkach w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru pod warunkiem że:

  • Towar nie był używany.
  • Towar nie został uszkodzony.
  • Towar zawiera oryginalne opakowanie w stanie nienaruszonym.
  • Towar zawiera dowód zakupu w postaci oryginału paragonu lub faktury VAT (paragon jest podstawową do zwrotu towaru i wypłaty gotówki. W przypadku braku paragonu zwrot towaru będzie niemożliwy.

Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru gdy:

  • Towar nie był pełnowartościowy.
  • Towar był fabrycznie uszkodzony.
  • Towar posiada wady optyczne, zniekształcenia koloru, smugi, rozwarstwienia, odchodzenie warstw metalicznych.
  • Towar wadliwy każdorazowo musi być sprawdzony i oceniony przez Sprzedającego.

Uszkodzenia w transporcie:

Uszkodzenia w transporcie należy zgłaszać bezpośrednio w obecności przewoźnika (należy spisać protokół). Protokół należy wysłać listem poleconym na adres operatora sklepu w ciągu 3 dni od daty otrzymania przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl