



Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.


Sklep Dekor-24 udziela gwarancji na wszystkie produkty ze swojej oferty, której czas jest określony w opisie produktu oraz na fakturze lub paragonie.
Wyłączenia z gwarancji:
- Towary, których jedyną wadą jest niekompatybilność.
- Wady i uszkodzenia mechaniczne powstałe w skutek nieprawidłowego użytkowania.
- Uszkodzenia towaru związane z niewłaściwą instalacją czy modernizacją produktu.
Wszystkie pytania związane z gwarancjami, reklamacjami i serwisem prosimy kierować pod adres e-mail: biuro@dekor-24.pl lub telefonicznie: (22) 21 66 594.
W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o wysłanie formularza zawierającego:
- Nazwa nabywcy.
- Dane kontaktowe.
- Rodzaj reklamowanego towaru.
- Dowód zakupu w postaci paragonu lub oryginał faktury VAT
- Dokładny opis usterki.
Terminy serwisowe:
Dekor-24 zobowiązuje się do wymiany towaru zgłoszonego w trybie reklamacyjnym w ciągu 30 dni roboczych liczonych od daty zgłoszenia reklamacji. Jeżeli nie ma możliwości wymiany lub naprawy produktu sklep Dekor-24 proponuje inny zamienny rodzaj folii z tej samej kategorii lub zwraca koszt poniesionego zakupu (tj. cena zakupu konkretnego produktu).
Utrata praw gwarancyjnych następuje w przypadku:
- Braku opakowania z kodem producenta lub dystrybutora.
- Samowolnych napraw przeprowadzonych przez osoby nieuprawnione.
- Uszkodzeń lub zniszczeń numerów seryjnych.
- Uszkodzeń mechanicznych, chemicznych i termicznych.
- Uszkodzeń wynikających na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania instalacji, przechowywania czy konserwacji towaru.
- Uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych lub niezgodnych z zaleceniami producenta materiałów eksploatacyjnych.
- Gdy dowód zakupu (paragon lub faktura VAT) towaru jest niewyraźny, niemożliwy do odczytania lub gdy kupujący zgubi paragon, który jest podstawą do rozpoczęcia reklamacji
Zwroty:
Klient ma prawo do zwrotu towaru w całych rolkach w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru pod warunkiem że:
- Towar nie był używany.
- Towar nie został uszkodzony.
- Towar zawiera oryginalne opakowanie w stanie nienaruszonym.
- Towar zawiera dowód zakupu w postaci oryginału paragonu lub faktury VAT (paragon jest podstawową do zwrotu towaru i wypłaty gotówki. W przypadku braku paragonu zwrot towaru będzie niemożliwy.
Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru gdy:
- Towar nie był pełnowartościowy.
- Towar był fabrycznie uszkodzony.
- Towar posiada wady optyczne, zniekształcenia koloru, smugi, rozwarstwienia, odchodzenie warstw metalicznych.
- Towar wadliwy każdorazowo musi być sprawdzony i oceniony przez Sprzedającego.
Uszkodzenia w transporcie:
Uszkodzenia w transporcie należy zgłaszać bezpośrednio w obecności przewoźnika (należy spisać protokół). Protokół należy wysłać listem poleconym na adres operatora sklepu w ciągu 3 dni od daty otrzymania przesyłki.